Zoo mění svou vizuální identitu a logo
Současné logo Zoologické zahrady a botanického parku Ostrava vzniklo v roce 2004, před bezmála dvaceti lety. Znázorňuje hrocha a akácii – propojení zoologie s botanikou. Dvacet let je dlouhá doba, během které se mnohé změnilo, proto se zoo rozhodla změnit své logo a celou vizuální identitu.
Po téměř dvou desetiletích mění Zoo Ostrava své logo a celou její vizuální identitu. Dvacet let je dlouhá doba, během které se mnohé změnilo. Ostravská zoo patří k významným hráčům v ochraně přírody nejen v České republice, ale i v rámci světa. Zoo nadále postupně vzkvétá, a to i díky vzrůstající přízni veřejnosti i našeho zřizovatele města Ostravy. Předlohou pro naše nové logo i celý vizuální styl se stala pestrobarevná příroda. To osvědčené a pro nás charakteristické zůstalo, především motiv hrocha v logu. Na nové identitě jsme pracovali více než rok, v závěrečné fázi pak i ve spolupráci s Frank Atelierem. Snad se Vám bude líbit.
Historie log Zoo Ostrava
1951 – 1970 bez oficiálního loga a sjednocené identity
1970 – 2004 logo s rysem (autor Ludvík Kunc)
2004 – 2023 logo s hrochem, od 2007 logo Botanického parku (autor Zdeněk Berger)
Představení nové identity Zoo Ostrava a více informací najdete zde.
19.6.2023Přivítali jsme čtvrtmiliontého návštěvníka
16.6.2023Vzácná prasata z Filipín mají mládě
14.6.2023Ráj lemurů – blízké setkání s madagaskarskými primáty
13.6.2023Den pro včely a medobraní v Zoo Ostrava
11.6.2023Botanické zajímavosti zoo: Císařské květiny